23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop sænker prisen på nye mærker

Coop overtager mærkerne Jackpot og Cottonfield fra IC Companys fra 1. januar, og i den forbindelse hugges toppen af prisen på tøjet.

Forventningen er, at de to nye mærker skal bidrage med en trecifret millionomsætning for Coop-koncernen. Det skriver Berlingske Nyhedsbureau.

- Jeg tror på et betydeligt salg, der vil komme relativt hurtigt, fordi vi kan fortælle det på mange måder og introducere mærkerne så markant, siger Jan Adolfsen, direktør for Coops Nonfood, og henviser til kædens mange medlemmer og generelle markedsføringskanaler.

Mærkerne vil leve videre i såkaldte shop in shops i Kvickly-butikkerne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.142